REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Iti place afara? Castiga premii de vara”

Câștigătorii campaniei



Nume Premiu
Luta Ion Gratar carbune Dorado
Negrila Luminita Gratar carbune Dorado
Negrila Ionica Gratar carbune Dorado
Stanescu Alexandru Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Moga Iulia Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Negrila Iulia Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Gabor Cristian Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Sorescu Loredana Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Feher Nandor Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Gabor Drosida Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Dobrete Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Adriana Rogojinaru Masa de camping pliabila cu 4 scaune
Tanase Liana Masa de camping pliabila cu 4 scaune

 organizata in cadrul magazinelor din reteaua La Doi Pasi, in perioada 01 iunie – 30 iunie 2021

CAPITOLUL I – Organizatorul Campaniei:

1.1 Organizatorul Campaniei “Iti place afara? Castiga premii de vara” (denumita in continuare "Campania") este Societatea More Results Marketing S.R.L., persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Str. Baicului nr. 82, Cladirea Administrativ, et. 2, sector 2, înregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/20956/2004, avand CUI RO 17044796, in numele si pentru Societatea Orkla Foods Romania S.A., cu sediul in Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 89-97, C1, corp C(S+P+2E) , sector 1, înregistrată la Registrul Comertului cu nr. J40/15619/2006, cod de identificare fiscala RO 14624799.
1.2. Participantii la campanie se obliga sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial al campaniei (denumit in continuare "Regulamentul"). Prin participarea la aceasta campanie, participantii declara ca au luat la cunostinta, respecta si se conformeaza tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament pe care le accepta ca atare.

CAPITOLUL II – Durata campaniei si aria de desfasurare:
2.1. Campania se va derula in perioada 01 iunie 2021 , ora 00:00:01 (ora Romaniei) – 30 iunie 2021 , ora 23:59:59 (ora Romaniei), pe teritoriul Romaniei in cadrul magazinelor din reteaua LaDoiPasi de pe teritoriul Romaniei, publicate pe site-ul www.la-doi-pasi.ro denumite in continuare „Magazine Participante” aparţinând francizei METRO Cash & Carry România S.R.L. (in continuare, “METRO”), in conditiile respectarii prevederilor prezentului Regulament.

CAPITOLUL III – Dreptul de participare:
3.1. La aceasta campanie poate participa orice persoana fizica, cu varsta de minimum 18 ani impliniti pana la data inceperii campaniei (01.06.2021 ) cu domiciliul stabil/resedinta in Romania, client al Magazinelor Participante, care achizitioneaza produse participante la campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
3.2. Persoanele enumerate la art. 3.1. de mai sus vor fi denumite in cele ce urmeaza „Participanti”.
3.3. Nu au dreptul sa participe la campanie angajatii Organizatorului, ai Orkla Foods Romania SA, ai magazinelor participante, precum si rudele de gradul I ale acestora (parinti, copii), sotul sau sotia angajatilor companiilor enumerate anterior.

CAPITOLUL IV – Produsele participante la campanie:
4.1. La aceasta campanie de promovare participa urmatoarele produse:
Articole participante
290G LA MINUT MUSTAR DULCE
300G LA MINUT MUSTAR
480G LA MINUT KETCHUP DULCE
290G LA MINUT MUSTAR IUTE
480G LA MINUT KETCHUP PICANT
490G LA MINUT MUSTAR CLASIC
425G LA MINUT MUSTAR BAROSANU'
1KG LA MINUT KETCHUP DULCE
480G LA MINUT MUSTAR DULCE
480G LA MINUT MUSTAR IUTE
300G LA MINUT MUSTAR CU BOABE
100G ARDEALUL PATE PORC
100G ARDEALUL PATE PASARE
200G ARDEALUL PATE PORC
100G ARDEALUL VEGETAL
300G ARDEALUL PATE PORC
200G ARDEALUL PATE PASARE
100G ARDEALUL VEGETAL ARDEI
100G ARDEALUL VEGETAL MASLINE
200G ARDEALUL VEGETAL
100G ARDEALUL ION PATE PORC
100G ARDEALUL IONUT PATE PORC
100G ARDEALUL PATE PORC PICANT
denumite in continuare “produse participante”.

CAPITOLUL V – Mecanismul Campaniei:
5.1. Pentru a participa la aceasta campanie, participantii trebuie sa cumpere minimum un produs participant La Minut mustar si un produs pate Ardealul participant, pe acelasi bon fiscal din magazinele LaDoiPasi, in perioada 01.06.2021 – 30.06.2021 si sa trimita numarul bonului fiscal prin sms la 1859 (mesajul SMS este taxat la tariful normal al retelei de telefonie mobila folosite - Vodafone, Orange, Telekom sau Digi Mobil) si astfel pot castiga prin tragere la sorti unul din cele 13 premii, descrise la cap. VI.
5.2. Premiile se ofera conform prezentului Regulament, prin tragere la sorti, conform regulii principale: minimum un produs participant La Minut mustar si un produs pate Ardealul participant, pe acelasi bon fiscal din magazinele LaDoiPasi, in perioada 01.06.2021 – 30.06.2021 si sa trimita numarul bonului fiscal prin sms la 1859. (exemplu: 123 )
5.3. Numarul bonului fiscal se regaseste, in general, jos, in partea stanga a bonului (*BF.).

CAPITOLUL VI – Premiile oferite in cadrul campaniei:
6.1. . In cadrul acestei campanii se vor acorda, prin tragere la sorti,urmatoarele premii:  3 x Gratar carbune Dorado;  10 x Masă de camping pliabilă cu 4 scaune;
6.2. Detalii si valoare estimata premii:
- Gratar carbune Dorado LANDMANN, suprafata de gatit 42x56 cm din FONTA emailata, Negru. Pret bucata 1099,99 (TVA inclusa)
- vidaXL Masă de camping pliabilă cu 4 scaune, oțel și aluminiu. Pret bucata 479 lei (TVA inclusa)
Specificații:
• Culoare: Argintiu
• Material: Lemn masiv de brad, oțel, aluminiu
• Dimensiuni totale (pliată): 85,5 x 11 x 36 cm (L x l x î)
• Dimensiuni masă: 85,5 x 72,5 x 67 cm (L x l x î)
• Dimensiuni scaun: 27 x 27 x 40,5 cm (L x l x î) • Număr persoane: 4
• Cu un orificiu pentru umbrelă
• Poate fi pliată într-o casetă
• Cu mâner pentru a fi ușor de transportat
• Asamblare necesară: Da
Valoarea totala estimata a premiilor este de 8089,97 lei (TVA inclusa).
6.3. Castigatorii nu au posibilitatea si nici dreptul de a cere modificarea caracteristicilor premiilor. Castigatorii din cadrul campaniei sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite si nu pot ceda drepturile asupra premiilor castigate unor alte persoane.
6.4. Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte bunuri si/sau servicii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. 6.5. In cazul in care din orice motiv, independent de Organizator, potentialii castigatori nu transmit informatiile necesare validarii premiilor, conform celor stipulate in prezentul Regulament, se considera ca au renunţat in mod irevocabil la acestea si nu pot invoca nici un drept in acest sens. Orice reclamatie referitoare la premiu, ulterioara ridicării sale, nu va fi luata in considerare. Odata cu predarea premiului catre castigator Organizatorul este eliberat de orice obligaţie care rezulta din Regulament, cu privire la acordarea acestora. Pentru cazul in care se constata ca bunurile oferite ca premiu sunt produse neconforme se aplica conditiile de garantie prevazute de producator ;

CAPITOLUL VII – Extragerea, validarea castigatorilor si acordarea premiilor:
7.1. Pentru a participa la prezenta campanie, in vederea acordarii premiilor, Participantii trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
a. sa fie eligibili pentru participare in conformitate cu prevederile art. 3.1. de mai sus;
b. minimum un produs participant La Minut mustar si un produs pate Ardealul participant, pe acelasi bon fiscal din magazinele LaDoiPasi, in perioada 01.06.2021 – 30.06.2021 si sa trimita numarul bonului fiscal prin sms la 1859.
c. sa pastreze bonul fiscal in baza caruia au achizitionat produsele participante la Campanie;
d. emitentul bonului fiscal sa fie inscris in lista de parteneri LaDoiPasi.
7.2. Mesajele de raspuns SMS la numarul 1859, vor fi urmatoarele:
1. SMS-ul a fost trimis in afara Perioadei Campaniei (inainte de inceperea Campaniei):
“Campania “Iti place afara? Castiga premii de vara” începe pe 01.06.2021. Inscrie-te dupa aceasta data!.”
2. SMS-ul este trimis corect:
“Te-ai înscris în campania “Iti place afara? Castiga premii de vara”. Păstrează bonul fiscal, în original, pentru validare, în caz de câștig!”
3. Daca s-a depasit limita de maximum 5 inscrieri/zi:
“Ai înscris azi nr. maxim de 5 bonuri fiscale în Campanie! Te așteptăm cu noi înscrieri zilele următoare!.”
4. In cazul in care participantul a depasit limita de inscrieri/zi și este ultima zi de Campanie:
„Ai înscris azi nr. maxim de 5 bonuri fiscale! Este ultima zi de Campanie și nu te mai poți înscrie!
5. Mesaj invalid - Daca SMS-ul contine un mesaj invalid:
“Trimite numarul bonului fiscal. Detaliii pe www.laminut.ro , sectiunea Regulament..” 6. Mesaj invalid - Daca mesajul trimis contine datele unui bon care a mai fost trimis:
“Înscriere invalidă! Te-ai înscris deja în Campanie cu acest document fiscal! Te așteptăm cu alte înscrieri!.”
7. SMS inscris dupa incheierea campaniei:
“Campania s-a incheiat pe 30.06.2021 .Vezi câștigatorii pe www.laminut.ro
7.3. Fiecare participant are dreptul sa inscrie maximum 5 bonuri fiscale valide pe zi. Un numar de bon poate fi inscris in Campanie o singura data, indiferent de numarul produselor participante achizitionate in baza respectivului bon.
7.4. Pentru validarea premiului participantii trebuie sa pastreze in original bonul fiscal/factura fiscala in baza caruia/careia s-au achizitionat produsele participante.
7.5. Participantii isi asuma intreaga responsabilitate pentru pierderea, falsificarea si/sau deteriorarea bonului fiscal. Daca participantul incearca sa fraudeze, prin orice mod, participarea la campania, cum ar fi prin trimiterea mai multor SMS-uri fara a putea face dovada detinerii bonurilor fiscale/facturilor fiscale respective, care sa fie distincte, prin falsificarea acestora etc., Organizatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona definitiv, pe toata durata campaniei de promovare , toate mesajele trimise de la respectivul numar de telefon, de a descalifica participarea frauduloasa si/sau de a invalida castigatorul care a folosit mijloace frauduloase pentru a determina sau inlesni castigul in campanie.
7.6. In cazul in care un participant la campanie este desemnat castigator al unui premiu, iar participantul a inregistrat pe perioada campaniei mai multe inscrieri declarate valide, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita participantului dovada achizitionarii tuturor produselor (toate bonurile/facturile inscrise, in original) participante la campanie pentru care a realizat inscrieri valide. In cazul in care participantul nu poate face dovada achizitionarii produselor din campanie pentru care a inregistrat numere de bon fiscal/factura fiscala valide sau dovezile existente (bon/factura) prezinta elemente vadite de frauda, Organizatorul are dreptul de a invalida, in mod definitiv, premiul/premiile respective.
7.7. Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a efectua demersurile legale cu privire la aceste situatii identificate ;
7.8. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti, efectuata prin mijloace electronice de catre reprezentanti ai Organizatorului, in data de 06 iulie 2021 , dintre toate inscrierile valide inregistrate pe toata Perioada Campaniei.
7.9 In cadrul tragerii la sorti, se vor extrage cate 1 potential castigator si 3 rezerve pentru fiecare premiu acordat, care vor fi utilizate numai in cazul in care castigatorii extrasi nu indeplinesc conditiile de validitate prevazute in prezentul Regulament, in total se vor extrage 13 potentiali castigatori si 39 rezerve. Ordinea extragerii potentialilor castigatori pentru premiile alocate fiind: 3 potentiali castigatori pentru premiile constand in Gratar carbune si 10 potentiali castigatori pentru premiile constand in masă de camping, dupa care se vor extrage si cate 3 (trei) rezerve pentru fiecare premiu acordat.
7.10. Un participant are dreptul sa castige un singur premiu in cadrul Campaniei, indiferent de numarul inscrierilor realizate. Participantii nu au dreptul sa se inscrie in Campanie folosind mai multe numere de telefon mobil.
7.11. In cazul in care nici castigatorii principali si nici rezervele nu intrunesc conditiile de validitate, premiile nu se acorda.

CAPITOLUL VIII. – Anunţarea castigatorilor si acordarea premiilor
8.1. Fiecare potential castigator (pana la validarea finala in conditiile art. 8.2. de mai jos, castigatorii vor fi considerati „potentiali castigatori”) va fi anuntat telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la extragere si i se va solicita ca in termen de maxim 2 (doua) zile calendaristice de la contactarea telefonica sa transmită pe e-mail, la adresa ce i se va comunica telefonic, o copie a bonului fiscal* (avand numarul extras in cadrul tragerii la sorti, iar data acestuia sa fie din perioada campaniei si anterioara inscrierii in campanie), adresa la care doreste sa primeasca premiul si o copie a cartii de identitate** ( in cazul in care premiile au o valoare mai mare de 600 lei, pentru calcularea, retinerea si virarea impozitului pe veniturile castigate din premii, asa cum impune Codul Fiscal).

* bonul/documentul fiscal trebuie sa fie lizibil, nedeteriorat, original. Sa contina in mod vizibil, lizibil si nefalsificat informatiile privind numele si codul fiscal al magazinului emitent, numarul si data bonului/documentului fiscal, denumirea produselor participante, precum si pretul acestora. **Potentialii câştigători ai premiilor in valoare de peste 600 lei trebuie să trimită copia C.I. (cu acoperirea/protejarea celorlalte informatii care apar in C.I. si care nu sunt necesare pentru indeplinirea cerintelor legale. Pentru virarea impozitului sunt necesare urmatoarele date: nume, prenume complete si CNP.
8.2. In cazul in care potentialul castigator nu poate fi contactat in termenul mentionat mai sus (timp de 3 zile consecutive, minim 2 apeluri pe zi la ore diferite, in intervalul orar 9:00 – 17:00), din motive independente de reprezentantii Organizatorului, si/sau nu trimite in termen de 2 (doua) zile calendaristice de la contactarea sa cele solicitate mai sus, precum si daca se constata inadvertente privind datele inscrise si cele existente in bonul fiscal, acesta va fi invalidat urmand a se apela la prima rezerva desemnata prin tragerea la sorti. Rezervele vor trebui sa indeplineasca aceleasi conditii de validare, asa cum reiese din prezentul Regulament.
8.3. Toate bonurile primite de catre Organizator din partea participantilor potential castigatori, vor fi verificate si aprobate final de catre Metro, in vederea dovedirii autenticitatii datelor de pe bonul fiscal cu privire la societatea comerciala emitenta ca parte a retelei de magazine LaDoiPasi. Pentru acest scop, Organizatorul va trimite catre Metro o lista cuprinzand exclusiv codurile fiscale ale magazinelor emitente ale bonurilor fiscale trimise de potentialii castigatori pentru validare, insa fara a fi dezvaluite date personale prelucrate in cadrul Campaniei – motiv pentru care METRO Cash & Carry Romania SRL nu prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor si nu are nici o calitate din perspectiva REGULAMENTULUI (UE) 2016/679.
8.4. Premiile se vor inmana castigatorilor (prin curier rapid), in baza unui proces – verbal de predare – primire in care se vor completa urmatoarele date: data, numele si prenumele castigatorului, premiul primit, semnatura.
8.5. Imediat dupa inmanarea premiului, prin semnarea de catre castigator a procesului – verbal de predare primire, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament cu privire la acordarea premiului.
8.6. Castigatorii (nume, prenume, premiul castigat) tragerii la sorti vor fi afisati pana pe data de 12 august 2021 pe site-ul www.laminut.ro la sectiunea castigatori.
8.7. Organizatorul nu isi asumă răspunderea pentru:
a. Pierderea si/sau deteriorarea bonului fiscal;
b. Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau continutului acestora;
c. Erori de imprimare sau alte erori referitoare la bonul fiscal;
d. Existenta la punctul de vanzare din magazinele participante a produselor participante la campanie;
e. Erorile in datele furnizate de catre castigatori, precum si lipsa de acuratete a datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea inmanarii premiului sau la imposibilitatea identificarii unui castigator;
f. Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului; din motive independente de Organizator;
g. Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament;
h. calitatea (vicii ascunse) premiilor oferite in Campanie. Pentru produsele de folosinta indelungata oferite ca premiu, castigatorii vor beneficia de protectia legala referitoare la dreptul de garantie, in functie de certificatul de garantie oferit de producator.
i calitatea serviciilor societatilor de curierat (e.g. eventuale intarzieri, deteriorari etc.) prin intermediul carora se pot preda premiile;
j. imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau de a beneficia de premiul respectiv, din motive ce nu depind de Organizator; k. orice fel de incident/accident/disconfort/dauna/prejudicu/vatamare pe care le-ar putea suporta sau la care ar putea fi parte vreunul dintre castigatorii premiului si/sau persoanele care il insotesc.
l. orice si toate prejudiciile/vatamarile/daunele suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat.
m. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare primirii sale (dupa semnarea procesului verbal mentionat la art. 8.4.) nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului si / sau a LaDoiPasi.

CAPITOLUL IX – Taxe si impozite aferente
9.1. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru niciun fel de taxe, impozite sau alte restrictii de natura fiscala ori de alta natura care pot aparea in legatura cu premiul acordat, cu exceptia obligatiei de a calcula, retine si vira impozitul pe venit calculat la valoarea premiului acordat (pentru premiile a caror valoare depaseste pragul de 600 lei) potrivit prevederilor legii 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile ulterioare Pentru indeplinirea acestei obligatii, Organizatorul va solicita castigatorului urmatoarele date personale : nume, prenume si CNP, acolo unde valoarea premiilor depaseste valoarea de 600 lei.
9.2. Prezenta Campanie este organizata in scopul stimularii vanzarilor produselor.

CAPITOLUL X – Erori, comunicari publicitare necorespunzatoare
10.2. Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care magazinele care comercializeaza produsele participante la campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activitati, precum si nici de stocurile pe care acestea le au.
10.3. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul aducerii sale la cunostinta publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare cu rol informativ succint. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine nu vor fi interpretate prin ele insele, ci numai in context si impreuna cu prevederile prezentului Regulament.

CAPITOLUL XI – Limitarea raspunderii
11.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a campaniei, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii.
11.2. In eventualitatea unei dispute asupra validarii unui castig si/sau acordarii vreunui premiu, decizia Organizatorului este definitiva.
11.3. Eventualele contestatii referitoare la derularea prezentei campanii vor fi luate in considerare daca au fost primite de Organizator pana la data de 13.08.2021 . Contestatiile vor fi trimise prin email la adresa promotii@moreresults.ro

CAPITOLUL XII – Prelucrarea datelor personale
12.1 Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, in calitate de Operator, si societatile implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile:
• REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, in continuare „GDPR”);
• Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002;
• Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
• Codului Civil roman,
Legea contabilitatii nr. 82/1991, precum si a tuturor actelor normative in vigoare care se aplica derularii acestei campanii.
12.2. Prin înscrierea in Campanie, Participanții sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si se obliga sa le respecte ca atare, intelegand pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, în cazul în care vor caștiga, participantii accepta ca, pentru indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, numele acestora si premiul castigat vor fi facute publice in conditiile mentionate mai sus in prezentul Regulament.
12.3. Inscrierea in Campanie, derularea si efectele acesteia implica colectarea si prelucrarea de date cu caracter personal. Datele personale care se colecteaza sunt:
- pentru toti participantii: numarul de bon fiscal, numar telefon (colectat odata cu transmiterea SMS-ului de inscriere in campanie); (pentru formularea eventualelor contestatii conform art. 11.3. de mai sus: nume, prenume, adresa email);
- suplimentar, pentru toti participantii desemnati castigatori ai premiilor: nume, prenume, adresa de e-mail (prin transmiterea datelor necesare pentru. validarea premiilor) adresa postala pentru expeditie premiu, CNP (doar pentru premiile cu valoare unitara mai mare de 600 lei), semnatura (pentru procesul-verbal de inmanare a premiului).
12.4. Scopul colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctele 3 si 4 de mai sus il reprezinta: inscrierea in Campanie, derularea Campaniei in conformitate cu prezentul Regulament, validarea castigatorului si atribuirea premiului, inmanarea premiului (prin curier rapid), beneficierea de premiul castigat, solutionarea eventualelor reclamatii referitoare la derularea Campaniei, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, precum si indeplinirea de catre Organizator si Imputernictul sau a obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare.
12.5. Temeiul juridic al colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctul 12.3 de mai sus il constituie campania adresata de catre Organizator publicului larg, acceptata de catre participanti prin inscrierea voluntara, respectiv art. 6 din GDPR, alin. 1 lit b), lit c), si anume indeplinirea obligatiilor legale care ii revin Organizatorului (cum ar fi, calcularea, retinerea si virarea impozitului pe venitul din premii) si f) – interesul legitim urmarit de Operator (cum ar fi, pastrarea datelor ulterior incheierii campaniei si acordarii premiilor, pentru dovedirea derularii campaniei si acordarii premiilor)
12.6. De asemenea, in virtutea art. 13, alin. (2) din GDPR, participantii sunt informati ca:
a) Datele colectate in virtutea prezentei Campanii sunt stocate de catre Operator pentru o perioada care nu va depasi prevederile impuse de legislatia in domeniu, lunadu-se ca reper maxim termenul general de prescriptie de 3 ani (art. 2.517 Cod Civil), iar in cazul datelor necesare pentru evidentele contabile, 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite potrivit legislatiei contabile in vigoare; b) Beneficiaza de dreptul de a solicita Operatorului: accesul la datele cu caracter personal, rectificarea sau stergerea acestora, restrictionarea prelucrarii, dreptul de a va opune prelucrarii, precum si dreptul de a solicita portabilitatea datelor, toate aceste drepturi fiind explicate, pe scurt, mai jos;
c) Beneficiaza de dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul, fara ca acest fapt sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, insa retragerea consimtantului echivaleaza cu imposibilitatea de inscriere in Campanie sau cu imposibilitatea de a participa efectiv la Campanie, dupa caz;
d) Furnizarea de date cu carater personal efectuata pe baza constimtamantului persoanei vizate in virtutea prezentei), participantul fiind obligat sa furnizeze datele personale intocmai pentru a putea participa la Campanie, dar si o obligatie legala, Organizatorul fiind obligat sa solicite date personale pentru a respecta obligatiile impuse de legislatie in vigoare (cum ar fi, dar fara a se limita la legea 227/2015 privind Codul Fiscalcu modificarile ulterioare Legea contabilitatii nr. 82/1991, O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata).
e) Au dreptul sa depuna plangere in fata Autoritatii Nationale Pentru Supravegherea si Protectia Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.). 12.7. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le confera persoanelor vizate:
A. (1) Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial.
In cazul in care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de catre Operator, persoana vizata are acces la urmatoarele informatii: (a) scopurile prelucrării;
(b) categoriile de date cu caracter personal vizate;
(c) destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;
(d) acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
(e) existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;
(f) dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
(g) în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora;
(h) existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
(2) În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din GDPR referitoare la transfer.
(3) Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care persoana vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
(4) Dreptul de a obține o copie menționată la– art. 15 GDPR alineatul (3) din GDPR nu aduce atingere drepturilor și libertăților altora. B. Dreptul la rectificare : se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, de catre Operator a datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe persoana vizata, acesata avand dreptul de a obtine rectificarea datelor. – art. 16 GDPR
C. Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") : dreptul de a solicita Operatorului stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimtamantului si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; opunerea prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale. – art. 17 GDPR.
D. Dreptul la restrictionarea prelucrarii: poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care permite operatorului verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective. – art. 18 GDPR
E. Obligatia de notificare privind rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii: Organizatorul comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare sau stergere a datelor sau restrictionare a prelucrarii, daca acest lucru se dovedeste a fi posibil si daca nu presupune eforturi disproportionate. – art. 19 GDPR
F. Dreptul la portabilitatea datelor: In cazul in care pe parcursul derularii campaniei si a efectelor acesteia Organizatorul se schimba, persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a transmis Organizatorului initial. Datele trebuie primite intr-un mod structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a transmite aceste date noului Organizator, fara obstacole din partea Organizatorului initial. – art. 20 GDPR
G. Dreptul de opozitie: In orice moment, persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia speciala in care se afla, prelucrarii datelor care o privesc atunci cand prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de Operator (art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR). Astfel, Operatorul nu mai prelucreaza datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care Operatorul demonstreaza ca are in continuare motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatatrea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv crearii de profiluri, in masura in care este legata de marketingul direct respectiv. – art. 21 GDPR.
H. Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana vizata are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Cele mentionare anterior nu se aplica daca prelucrarea automata este necesara incheierii sau executarii unui contract cu Organizatorul, daca Organizatorul are o autorizatie in acest sens si daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod explicit – art. 22 GDPR 12.8. Toate drepturile enumerate mai sus se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, la sediul Organizatorului, mentionat in preambul, cat si la adresa de e-mail promotii@moreresults.ro
Orice persoana vizata are dreptul sa inainteze plangeri catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in Bucuresti, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod postal 010336, www.dataprotection.ro), in cazul in care drepturile enumerate mai sus i-au fost incalcate sau a suferit vreun prejudiciu ca urmare a prelucrarii ilicite a datelor cu caracter personal. 12.9. Participantii la aceasta campanie declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament pe care si le-au insusit integral.

CAPITOLUL XIII – Intreruperea Campaniei
13.1. Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora si/sau caz fortuit astfel cum este definita de lege.
13.2. Campania poate inceta in cazul in care are loc o schimbare a cadrului legislativ care nu mai permite realizarea acesteia, ori in cazul unor modificari organizatorice care fac imposibila continuarea sa.

CAPITOLUL XIV– Litigii
14.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator, si/sau LaDoiPasi, si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

CAPITOLUL XV– Exemplarele Regulamentului oficial
15.1. Editat și autentificat la Societatea Profesională Notarială „OPREA ALEXANDRA RODICA ȘI TONEA LAURA-ANDREEA” într-un singur exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (doua) duplicate, din care 1 (un) exemplar rămâne în arhiva biroului notarial și 1 (unul) exemplar s-au eliberat părții.

Organizator,

More Results Marketing S.R.L